VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

V rámci vedení účetnictví Vám nabízíme celou škálu služeb zahrnující:

- podvojné účetnictví

- daňová evidence

- vypracování přiznání a výkazů

- účetní uzávěrky

- sledování pohledávek a závazků

- zastupování před úřady na základě plné moci



DAŇOVÉ PORADENSTVÍ

Daňové zákony v ČR jsou jedny z nejkomplikovanějších na světě. Vyznat se v nich není vůbec jednoduché a také se často mění. Firmy ztrácí stovky hodin ročně vyplňováním různých přehledů a formulářů z oblasti daní a vedení účetnictví.

Daňové poradenství Vám pomůže se připravit na nevyhnutelné placením daní, případně i neplacení, pokud skončíte ve ztrátě. Rádi Vám pomůžeme nalézt optimální řešení na daňové plánování. Našim klientům zajišťujeme kompletní daňové poradenství včetně zastupování při jednání s úřady i případné zastupování při soudních sporech. Zajišťujeme také kontrolu zpracování účetnictví podnikatelských subjektů, která mají vlastní účtárnu.



PERSONALISTIKA, MZDY

Mzdové poradenství zahrnuje zpracování mzdové a personální agendy tak, aby byla v souladu s platnou legislativou a vyhovovala potřebám a požadavkům našich klientů. Jsme připraveni poskytnout Vám komplexní poradenské služby a usnadnit Vám tak orientaci v pracovněprávní legislativě. Klientům nabízíme mzdové poradenství v několika variantách spolupráce tak, aby si každý mohl vybrat způsob, který mu nejvíce vyhovuje.



Výhody využití externího zpracování účetní agendy

Úspora - minimalizace administrativních pracovníků přináší úspory na mzdách, dovolených a nemocenských, stejně tak sníží prostředky nutné na doškolování, profesní vzdělávání a SW a HW vybavení.

Odbornost - záruka proškolených a v dané problematice zkušených pracovníků, kteří mohou navíc své nabyté znalosti sdílet s ostatními kolegy.

Ochrana informací - znamená prevenci možného zneužití interních dat zaměstnanci.

Odstranění byrokratické bariéry - Plně Vás zastoupíme na základě plné moci při jednání s úřady včetně kontrol, což Vám přináší bezpečný odstup při jednání s úřady.